Häromdagen bestämde jag mig för att höstifiera soffan. Jag sa adjö till de mintgröna och vita kuddarna, och bytte ut dessa mot större och färgstarkare kuddar. Senapsgult och petrol är en av mina favoritkombinationer, det är så snyggt! Om jag var sådär orimligt rik skulle jag spendera en stor del av min förmögenhet på kuddar...
 
 
Jag provade lite olika kombinationer innan jag tillslut bestämde mig. Jag tyckte att det såg fint ut såhär med men jag föredrar versionen med den blå kudden i mitten, jag tycker att det gör ett större intryck, eller vad säger ni?
 
 
Jag behöver inhandla fler kuddar till den andra soffan, innan jag lägger upp slutresultatet. Alla de kuddar som ni ser på bilden är köpte från HM, och alla förutom de silvriga är fortfarande tillgängliga!
autumninterior, höstinredning, inredning, inredningsdesign, interior, linvingroominspo, livingroom, styling,

1 kommentarer

Anna

06 Nov 2016 16:46

Jag tycker det blev jättesnyggt som du gjorde det!

Svar: Tack!
bestbookintheworld.blo.gg

Kommentera

Publiceras ej