Ibland kommer livet emellan.
 
Hej! 
 
Jag har varit så extremt upptagen de senaste veckorna men nu har det äntligen lugnat ner sig lite. Idag ska jag få finbesök (alla som kommer hem till mig räknas som "finbesök") så jag ska nog byta om och börja baka lite snart. De senaste dagarna har jag vilat och träffat vänner, vilket är så himla trevligt. Jag kan seriöst inte minnas sist jag var så social hahah.
 
Idag tänkte jag bjuda på några unika bilder från mitt sovrum. Jag har varit så fokuserad på vardagsrummet men nu börjar jag vända uppmärksamheten mot sovrummet. Vardagsrummet är ju i princip färdigt vi behöver bara en spegel och eventuellt en bokhylla.
 
 
Kvalitén på bilderna är inte den bäst men men.
 
Den senaste veckan har varit en riktigt fuskvecka men imorgon börjar jag min diet igen. Jag ska börja gymma också vilket ska bli riktigt spännande. Är det konstigt att jag ser framemot att springa på löpbandet? I'm seriously CRAVING it!

Kommentera

Publiceras ej